Na koniec... raczej na początek

Każdy z nas jest pi­sarzem i na­pisze tyl­ko jed­na idealną książkę. Co dzień tworzy no­wy roz­dział. Bo­hater przeżywa wiele przygód, spo­tyka set­ki osób. Ak­cja toczy się od poczęcia po samą śmierć. Ty decydujesz co dzieje się w trakcie.
Pięć Królestw to grupowy blog opowiadający historie pięciu narodów żyjących na pięknych terenach kontynentu Amazji. Dołączając wcielasz się w średniowiecznego mieszkańca tego tajemniczego świata. Przygoda czeka na każdym kroku.
Aby dołączyć musisz:
1) przeczytać regulamin
2) wysłać formularz
3) wysłać pierwsze opowiadanie
4) wstawić baner 5K w dowolnym miejscu
Więcej w zakładce Formularz.

2 sierpnia 2015

PONOWNE OTWARCIE

BLOG ZOSTAJE OFICJALNIE
OTWARTY!
Serdecznie wszystkich zapraszamy! 

19 komentarzy:

  1. Z chęcią pozostałabym jedną z administratorek Pięciu Królestw. Gdzie mogę skontaktować się z główną autorką?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem nowa w całym tym... wszystkim. Jest to pierwszy blog grupowy, który zainteresował mnie swoją fabuła... Ktoś mi wyjaśni, jak tak na prawdę wygląda "praca" przy takim blogu? :D
    I na czym polegałaby praca administratorki Króleswa? :P

    A tak przy okazji, cudny pomysł na... wszystko. Historia, to, że w każdym królestwie ludzie są inni... cudowne :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz jest zupełnie bezsensu, ale ciesze sie na maksa xD Jak już otworzycie to ja jestem pierwszym członkiem! C:

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no, widzę, że wakacje będą baaardzo ciekawe! Już Ci dziękuję i czekam ze zniecierpliwieniem na otwarcie!
    ~Stara, bardzo upierdliwa, Belka;

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam swoje propozycje władców! Dobranych pod względem ogólnego charakteru danych Królestw :D

    1. Aire (mieszkańcy są pogodni i ogólnie tacy free... Trochę jak Pocahontas :P) http://bit.ly/1FuWVca
    2. Fuego (wybuchowi, gniewni... waleczni) http://bit.ly/1GAYrNY
    3. Aqua (przyjaźni, gościnni, zabawowi) http://bit.ly/1IXAnpo + http://bit.ly/1fr200o (nieeee... to wcale nie jest męska wersja Frozen :P)
    4. Tierra (poważni, tajemniczy, zamknięci w sobie, "dzicy") http://bit.ly/1K53Yyw ( tak, to jest namalowane... szczęka do samej ziemi...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę mi ta męska Elsa nie podchodzi, bo za smutna/smutny, ale resztę wrzucam. :D

      Usuń
  6. Nie miałam okazji wcześniej dołączyć tutaj, ale skoro jest remont to już mi wypada tylko czekać aż odnowisz to wspaniałe królestwo. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. OOOOOOOO, czyżby 5K wracało do gry?! To ja od razu mówię, że dołączę, i nawet pisać będę xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dołączam! Mocno zacieszam mordę, bo będzie pewnie super!!!/Kaziu

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Tyler
Nowszy post Strona główna