Na koniec... raczej na początek

Każdy z nas jest pi­sarzem i na­pisze tyl­ko jed­na idealną książkę. Co dzień tworzy no­wy roz­dział. Bo­hater przeżywa wiele przygód, spo­tyka set­ki osób. Ak­cja toczy się od poczęcia po samą śmierć. Ty decydujesz co dzieje się w trakcie.
Pięć Królestw to grupowy blog opowiadający historie pięciu narodów żyjących na pięknych terenach kontynentu Amazji. Dołączając wcielasz się w średniowiecznego mieszkańca tego tajemniczego świata. Przygoda czeka na każdym kroku.
Aby dołączyć musisz:
1) przeczytać regulamin
2) wysłać formularz
3) wysłać pierwsze opowiadanie
4) wstawić baner 5K w dowolnym miejscu
Więcej w zakładce Formularz.

28 sierpnia 2015

Od Sygny - CD. Nerona

- Nie podchodź do mnie! - syknęłam w odpowiedzi, po czym bez zastanowienia pogalopowałam przez las w powrotną stronę, nie dając żadnej szansy Neronowi na dogonienie mnie. Ja ... Ja przecież jestem pół smokiem. Jak mogę się zadawać z kimś, kto smoki zabija ... On prędzej, czy później by się przecież o tym dowiedział. A wtedy co? Mógłby mnie wydać strażnikom, władzom, mógłby rozpowiedzieć wszystkim wokół, mógłby nawet zabić dla tych kilku łusek ... Nie może się dowiedzieć. Nikt nie może. Muszę stąd zniknąć.
Tak rozmyślając, skierowałam dosiadanego rumaka w stronę domu Nerona. Gdy wreszcie tam dotarłam, zeskoczyłam z konia, odprowadziłam go szybkim krokiem do przydomowej stajni, a następnie ruszyłam do swojego pokoju. Zaczęłam szybkimi, nerwowymi ruchami pakować stamtąd wszystkie swoje rzeczy, których z resztą nie było zbyt wiele, do skórzanej torby. Nie zajęło mi to zbyt dużo czasu. Kiedy uznałam, że zabrałam już wszystko, co niezbędne, szybko zamknęłam plecak, zarzuciłam go na ramię, zamykając drzwi izby. Udałam się schodami w dół, w myślach opracowując plan powrotu do Aqua'y, kiedy nagle w drzwiach stanął Neron. Aż krzyknęłam przestraszona, kiedy pochłonięta swoimi przemyśleniami, wpadłam na niego, kompletnie go nie zauważając.
- Idziesz gdzieś? - zapytał mężczyzna zbity z tropu na widok spakowanej torby na moich plecach.
- Po dłuższym zastanowieniu odrzucam twoją ofertę. Wracam do domu.

Neron?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz