Na koniec... raczej na początek

Każdy z nas jest pi­sarzem i na­pisze tyl­ko jed­na idealną książkę. Co dzień tworzy no­wy roz­dział. Bo­hater przeżywa wiele przygód, spo­tyka set­ki osób. Ak­cja toczy się od poczęcia po samą śmierć. Ty decydujesz co dzieje się w trakcie.
Pięć Królestw to grupowy blog opowiadający historie pięciu narodów żyjących na pięknych terenach kontynentu Amazji. Dołączając wcielasz się w średniowiecznego mieszkańca tego tajemniczego świata. Przygoda czeka na każdym kroku.
Aby dołączyć musisz:
1) przeczytać regulamin
2) wysłać formularz
3) wysłać pierwsze opowiadanie
4) wstawić baner 5K w dowolnym miejscu
Więcej w zakładce Formularz.

26 sierpnia 2015

Od Ikaleta - CD. Cirilli

Przyznam, że zdziwiła mnie wieść o strzale. Brzmiało to co najmniej niepokojąco. Chyba nie będę już wracam tamtymi okolicami.
- Hm... Dobrze więc, Ciri - odparłem do dziewczyny.  - Nie denerwuj się już. Jesteś pod dobrą opieką. Lepiej się już czujesz?
- Trochę - odparła, siadając na łóżku. Była jeszcze blada i widziałem, że słabo trzyma się w pozycji siedzącej. - Ale dam radę iść do domu.
- Nie, nie dasz - spojrzałem na nią bacznie. - Jesteś jeszcze zbyt słaba. Powinnaś tu zostać.
- Ale... Szczerze... Ja nie chcę tu zostawać.
- Bez odpowiedniej opieki możesz nie przeżyć.
- Namida mi pomoże - nie dawała za wygraną.
- Musiałaby zostać przeszkolona - odparłem tak spokojnie, jak tylko mogłem.
- No więc zostanie. Poproszę ją o to - odparła i klapnęła na łóżko. Przyłożyłem jej rękę do czoła - było rozpalone. Gorączka wraca.
Szybko przykryłem ją kocem i pobiegłem po lekarstwa. W korytarzu minąłem tego pajaca w okularach. Patrzył na mnie wrogo.
Wpadłam do szpitalnej spiżarni i wziąłem szybko aspirynę i lek na wstrząsy. Pobiegłem szybko w z powrotem. Ciemnowłosa Ciri już drgała w gorączkowych konwulsjach. Wlałem jej do ust kilka kropel leku na wstrząsy. Aspiryna będzie na potem. Zaczęła się lekko rzucać na boki. Domyśliłem się, że zaczynają się koszmarne majaczenia.
- Wujku... Nie! - krzyknęła i ruszyła się, prawie spadając z łóżka. Szybko chwyciłem ją i podciągnąłem do góry. - Zostaw! Nie! Błagam! Proszę!
Krzyczała coraz bardziej. Jeden z lekarzy, chyba Geo, zauważył co się dzieje i zaproponował pomoc. Odmówiłem. Chwyciłem mocno dziewczynę za talię i starałem się utrzymać na łóżku.
***
Po 20 minutach majaczenie i rzucanie się przeszło. Ciri znów była blada jak kartka papieru, co w kontraście z czerwonymi ustami i ciemnymi włosami dawało straszny efekt. Była zmęczona, bardzo zmęczona. Pojawiły się podkowy pod oczami. Teraz powoli budziła się z gorączki.
- Boli... Głowa... - powiedziała słabym głosem.
- Znowu majaczyłaś. Masz tu aspirynę, pomoże na głowę - podałem jej tabletkę. Wzięła ją drżącą ręką do ust. Podałem jej szklankę wody.
- Masz, popij - dodałem. - Powinnaś dużo pić. To pomoże zwalczyć gorączkę.
Posłusznie wypiła do dna. Klapnęła na łóżko, ale już nie zasnęła. Gorączka przeszła, oby na długo.
- Zaczynam sie martwić o Namidę - wyznała cicho.
- Twoją znajomą?
- Tak
- Pocieszę cię tym, że najgorsze masz już chyba za sobą.

Ciri? Żyjesz? ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz