Na koniec... raczej na początek

Każdy z nas jest pi­sarzem i na­pisze tyl­ko jed­na idealną książkę. Co dzień tworzy no­wy roz­dział. Bo­hater przeżywa wiele przygód, spo­tyka set­ki osób. Ak­cja toczy się od poczęcia po samą śmierć. Ty decydujesz co dzieje się w trakcie.
Pięć Królestw to grupowy blog opowiadający historie pięciu narodów żyjących na pięknych terenach kontynentu Amazji. Dołączając wcielasz się w średniowiecznego mieszkańca tego tajemniczego świata. Przygoda czeka na każdym kroku.
Aby dołączyć musisz:
1) przeczytać regulamin
2) wysłać formularz
3) wysłać pierwsze opowiadanie
4) wstawić baner 5K w dowolnym miejscu
Więcej w zakładce Formularz.

27 sierpnia 2015

Od Cirilli - CD. Ikaleta

"Najgorsze masz już za sobą" - chodziło mi to po głowie cały czas. Dlaczego? Nie mam pojęcia, ale wydawało się to dziwnie śmieszne. Cały czas mam wrażenie, że najgorsze się dopiero zacznie. A co za tym idzie? Lęk powracający sprzed lat, bezsenność i cholerne ataki.
- Ma pan na myśli, że teraz będę miała same koszmary w nocy i w ciągu dnia? – zaśmiałam się lekko. Nie wiedziałam, co kryje się w słowach młodego mężczyzny. Nie chciałam wiedzieć, po prostu nie jest to mi do szczęścia potrzebne.
- Nie koniecznie, Ciri. – odpowiedział obojętnym tonem, jednak uważnie wpatrując się we mnie. Może znowu zbladłam jak ścierwo? Biała jak papier?
Najwyraźniej, bo zaczęło robić mi się zimno. Choera, co to za trucizna? O co chodzi w ogóle? Dotknęłam swojego policzka i tak jak myślałam: lodowate. Jednak nie zrobiło to na mnie wrażenia, ze względu na moje umiłowanie zimna i śniegu, mogę być taka przez cały czas i mi to przeszkadzać nie będzie.
Aspiryna podziałała, głowa przestała mnie boleć. I oby jak najdłużej ten stan pozostał.
- A czy mogę poprosić o pańskie imię? – zapytałam cicho, prawie szepcząc. Tak, aby usłyszał to tylko Pan. Żeby mieć pewność, że nikt nas nie słucha.

Ikalet? Przepraszam, że krótkie :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz