Dane personalne
Imię i Nazwisko: Sygna Cuttlefish
Pseudonim/y: Zazwyczaj nazywa się ją po imieniu, gdyż trudno je jakoś skrócić, ale Sygna jest otwarta na propozycje.
Data urodzenia: 8 czerwca
Wiek: 18 lat
Stanowisko: Przestępca, konkretnie złodziejka (zajmuje się sprzedażą kradzionych przedmiotów).
Płeć: Kobieta
Królestwo: Formalnie należy do Aquy, jednak mieszka we Fuego.
Aparycja
Kolor oczu: Orzechowe
Kolor włosów: Blond
Wzrost: 170 cm
Znaki szczególne: Brak
Opis fizyczny: Sygna jest młodą, szczupłą ciemną blondynką o jasnych, orzechowych oczach, długich do pasa, prostych i zwykle rozpuszczonych luzem włosach, oraz pełnych ustach. Nie jest jakoś niezwykle wysoka, ma proporcjonalną budowę ciała. Nienawidzi gdy spod prostych kosmyków włosów, wystają jej koniuszki uszu, a często się tak dzieje. Ma kompleksy na punkcie swoich dość masywnych bioder i pośladków. Jej przedziałek biegnie równo przez środek głowy, jest posiadaczką małych, zgrabnych stóp, oraz tajemniczego spojrzenia, które przykuwa uwagę. Często nosi narzuconą na siebie szatę oraz pasujące kolorem buty. Zawsze nosi pod ubraniem, na prawym udzie przewiązany rzemyk ze sztylecikiem - tak na wszelki wypadek.
Informacje fabularne
Rodzina:
- matka: Rozalia
- ojciec: Draco
- starsze rodzeństwo: Valeria †
Środek transportu: Chodzi pieszo, czasem jeździ konno (swojego konia nie posiada).
Cel: Poszukiwanie przygód, życie z dnia na dzień.
Historia: Sygna urodziła się w rodzinie należącej od czterech pokoleń do Królestwa Aqua'y. Jej starsza siostra, Valeria, przejeżdżała swego czasu przez Królestwo Fuego'a, gdzie została napadnięta przez tamtejszych mieszkańców, następnie ograbiona i zamordowana. Rodzice mocno przeżyli śmierć córki, do której byli niezwykle przywiązani, zwłaszcza że już wcześniej bardzo nie lubili rodu Fuego'a. Valeria była dobrą, ambitną uczennicą, oraz świetną córką, a matka z ojcem ją uwielbiali. Nie mogąc znieść tęsknoty za nią, zdecydowali się na kolejne dziecko i tym sposobem na świat przyszła Sygna. Jednak dziewczyna nigdy nie spełniała oczekiwań rodziców i choć nie znała swojej starszej siostry, to nienawidzi jej. Gdy dorastała, jej rodzice próbowali wszelkich sposobów nawiązania kontaktu z drugą córką, jednak bezskutecznie. Dziewczyna nie jest do końca pewna, że właśnie tak toczyły się jej losy (ze względu na duże różnice między nią, a ludem Aquy podejrzewa, że być może ród Cuttlefish wcale nie jest jej prawdziwą rodziną). Jednak jeśli ta wersja jest prawdziwa, to darzy swoich rodziców nienawiścią za to, że urodziła się w tym Królestwie. Po skończeniu osiemnastu lat, bez słowa wyniosła się z Aquy i przybyła do Fuego. Od tej pory z jej dawnym Królestwem łączą ją jedynie formalności. Sygna nie przyznaje się, skąd pochodzi. We Fuego para się potajemną sprzedażą kradzionych przedmiotów. Nocuje w różnych miejscach - raz ma pieniądze na wynajem pokoju w karczmie, raz ktoś ją przenocuje w zamian za wykonanie różnego rodzaju zleceń, a raz śpi na ulicy, słowem - gdzie ją los rzuci.
Opis osobowości: Typowa buntowniczka, bardzo samodzielna. Nie przepada za działaniem w grupie, woli wszystko załatwiać po swojemu niż zdawać się na innych, choć nie stroni od wypadów do karczmy i dobrej zabawy. Dosyć przekupna, chociaż jeśli chodzi o jej cielesność, to stara się siebie szanować w miarę możliwości. Mało kto zna jej umiejętność animaga, nie chwali się nią pierwszej lepszej osobie. Nie lubi się uczyć. Zadziorna, czasem bywa wredna. Jest wyjątkowo uparta i nie ustępuje łatwo (choć jak wiadomo, wszystko jest na sprzedaż za odpowiednią cenę).
Umiejętności, zainteresowania
Hobby: Walka oraz bijatyki, picie alkoholu i wyścigi wszelkiego rodzaju.
Mocne strony: Przede wszystkim świetnie posługuje się mieczem i wszelką bronią białą. Celnie rzuca nożami i sztyletami. Dobrze wspina się po drzewach. Ma talent do gotowania, idealnie łączy składniki, uzyskując pożądany efekt. Jest również bardzo spostrzegawcza.
Słabe strony: Domowe, typowo damskie umiejętności poza gotowaniem, takie jak wyszywanie, sprzątanie, bądź cerowanie nie należą do jej mocnych stron. Kompletnie nie potrafi rysować, rzeźbić, ani robić niczego związanego z fachem artysty. Bardzo chciałaby umieć się skradać, by zostać szpiegiem wojennym, lecz jest w tym kiepska. Mimo to często praktykuje, próbując ukraść coś ciekawego, czy smacznego, przez co bardzo łatwo zostaje schwytana przez straże i pakuje się w kłopoty. Miała już niejedną odsiadkę w dybach a raz nawet w lochach. Ma arachnofobię (boi się pająków).
Umiejętności fizyczne: Posiada talent do posługiwania się sztyletem (zarówno wręcz, jak i nim rzucając). Umie świetnie walczyć na miecze, choć niemal nigdy nie walczy z nikim honorowo (nie ma żadnych oporów przed atakami w plecy przeciwników, zastawianiu pułapek, czy walką z zaskoczenia). Ma również dobre oko, dzięki czemu podczas polowań potrafi wypatrzyć zwierzynę, a podczas rzutu nożem dokładnie określić odległość, co pozwala dostosować odpowiednią siłę i precyzyjnie trafić w cel. Ze względu na 'zawód' którym się zajmuje, z czasem nauczyła się uciekać, znikać, wymykać się pogoni, choć nie zawsze robi to perfekcyjnie.
Umiejętności magiczne: Jest animagiem - potrafi na życzenie zmieniać się w smoka.
Umiejętności intelektualne: Potrafi czytać, choć z pisaniem ma pewne problemy. Zna się całkiem dobrze na smokach, odróżnia gatunki i trafnie ocenia ich wiek.
Inne zdjęcia: Brak
Autor: GG: 42989597 MAIL: magdapotter7@gmail.com
SIŁA: 20 SZYBKOŚĆ: 28 ZWINNOŚĆ: 39 CZUJNOŚĆ: 43 WYTRZYMAŁOŚĆ: 30
Imię i Nazwisko: Sygna Cuttlefish
Pseudonim/y: Zazwyczaj nazywa się ją po imieniu, gdyż trudno je jakoś skrócić, ale Sygna jest otwarta na propozycje.
Data urodzenia: 8 czerwca
Wiek: 18 lat
Stanowisko: Przestępca, konkretnie złodziejka (zajmuje się sprzedażą kradzionych przedmiotów).
Płeć: Kobieta
Królestwo: Formalnie należy do Aquy, jednak mieszka we Fuego.
Aparycja
Kolor oczu: Orzechowe
Kolor włosów: Blond
Wzrost: 170 cm
Znaki szczególne: Brak
Opis fizyczny: Sygna jest młodą, szczupłą ciemną blondynką o jasnych, orzechowych oczach, długich do pasa, prostych i zwykle rozpuszczonych luzem włosach, oraz pełnych ustach. Nie jest jakoś niezwykle wysoka, ma proporcjonalną budowę ciała. Nienawidzi gdy spod prostych kosmyków włosów, wystają jej koniuszki uszu, a często się tak dzieje. Ma kompleksy na punkcie swoich dość masywnych bioder i pośladków. Jej przedziałek biegnie równo przez środek głowy, jest posiadaczką małych, zgrabnych stóp, oraz tajemniczego spojrzenia, które przykuwa uwagę. Często nosi narzuconą na siebie szatę oraz pasujące kolorem buty. Zawsze nosi pod ubraniem, na prawym udzie przewiązany rzemyk ze sztylecikiem - tak na wszelki wypadek.
Informacje fabularne
Rodzina:
- matka: Rozalia
- ojciec: Draco
- starsze rodzeństwo: Valeria †
Środek transportu: Chodzi pieszo, czasem jeździ konno (swojego konia nie posiada).
Cel: Poszukiwanie przygód, życie z dnia na dzień.
Historia: Sygna urodziła się w rodzinie należącej od czterech pokoleń do Królestwa Aqua'y. Jej starsza siostra, Valeria, przejeżdżała swego czasu przez Królestwo Fuego'a, gdzie została napadnięta przez tamtejszych mieszkańców, następnie ograbiona i zamordowana. Rodzice mocno przeżyli śmierć córki, do której byli niezwykle przywiązani, zwłaszcza że już wcześniej bardzo nie lubili rodu Fuego'a. Valeria była dobrą, ambitną uczennicą, oraz świetną córką, a matka z ojcem ją uwielbiali. Nie mogąc znieść tęsknoty za nią, zdecydowali się na kolejne dziecko i tym sposobem na świat przyszła Sygna. Jednak dziewczyna nigdy nie spełniała oczekiwań rodziców i choć nie znała swojej starszej siostry, to nienawidzi jej. Gdy dorastała, jej rodzice próbowali wszelkich sposobów nawiązania kontaktu z drugą córką, jednak bezskutecznie. Dziewczyna nie jest do końca pewna, że właśnie tak toczyły się jej losy (ze względu na duże różnice między nią, a ludem Aquy podejrzewa, że być może ród Cuttlefish wcale nie jest jej prawdziwą rodziną). Jednak jeśli ta wersja jest prawdziwa, to darzy swoich rodziców nienawiścią za to, że urodziła się w tym Królestwie. Po skończeniu osiemnastu lat, bez słowa wyniosła się z Aquy i przybyła do Fuego. Od tej pory z jej dawnym Królestwem łączą ją jedynie formalności. Sygna nie przyznaje się, skąd pochodzi. We Fuego para się potajemną sprzedażą kradzionych przedmiotów. Nocuje w różnych miejscach - raz ma pieniądze na wynajem pokoju w karczmie, raz ktoś ją przenocuje w zamian za wykonanie różnego rodzaju zleceń, a raz śpi na ulicy, słowem - gdzie ją los rzuci.
Opis osobowości: Typowa buntowniczka, bardzo samodzielna. Nie przepada za działaniem w grupie, woli wszystko załatwiać po swojemu niż zdawać się na innych, choć nie stroni od wypadów do karczmy i dobrej zabawy. Dosyć przekupna, chociaż jeśli chodzi o jej cielesność, to stara się siebie szanować w miarę możliwości. Mało kto zna jej umiejętność animaga, nie chwali się nią pierwszej lepszej osobie. Nie lubi się uczyć. Zadziorna, czasem bywa wredna. Jest wyjątkowo uparta i nie ustępuje łatwo (choć jak wiadomo, wszystko jest na sprzedaż za odpowiednią cenę).
Umiejętności, zainteresowania
Hobby: Walka oraz bijatyki, picie alkoholu i wyścigi wszelkiego rodzaju.
Mocne strony: Przede wszystkim świetnie posługuje się mieczem i wszelką bronią białą. Celnie rzuca nożami i sztyletami. Dobrze wspina się po drzewach. Ma talent do gotowania, idealnie łączy składniki, uzyskując pożądany efekt. Jest również bardzo spostrzegawcza.
Słabe strony: Domowe, typowo damskie umiejętności poza gotowaniem, takie jak wyszywanie, sprzątanie, bądź cerowanie nie należą do jej mocnych stron. Kompletnie nie potrafi rysować, rzeźbić, ani robić niczego związanego z fachem artysty. Bardzo chciałaby umieć się skradać, by zostać szpiegiem wojennym, lecz jest w tym kiepska. Mimo to często praktykuje, próbując ukraść coś ciekawego, czy smacznego, przez co bardzo łatwo zostaje schwytana przez straże i pakuje się w kłopoty. Miała już niejedną odsiadkę w dybach a raz nawet w lochach. Ma arachnofobię (boi się pająków).
Umiejętności fizyczne: Posiada talent do posługiwania się sztyletem (zarówno wręcz, jak i nim rzucając). Umie świetnie walczyć na miecze, choć niemal nigdy nie walczy z nikim honorowo (nie ma żadnych oporów przed atakami w plecy przeciwników, zastawianiu pułapek, czy walką z zaskoczenia). Ma również dobre oko, dzięki czemu podczas polowań potrafi wypatrzyć zwierzynę, a podczas rzutu nożem dokładnie określić odległość, co pozwala dostosować odpowiednią siłę i precyzyjnie trafić w cel. Ze względu na 'zawód' którym się zajmuje, z czasem nauczyła się uciekać, znikać, wymykać się pogoni, choć nie zawsze robi to perfekcyjnie.
Umiejętności magiczne: Jest animagiem - potrafi na życzenie zmieniać się w smoka.
Umiejętności intelektualne: Potrafi czytać, choć z pisaniem ma pewne problemy. Zna się całkiem dobrze na smokach, odróżnia gatunki i trafnie ocenia ich wiek.
Inne zdjęcia: Brak
Autor: GG: 42989597 MAIL: magdapotter7@gmail.com
SIŁA: 20 SZYBKOŚĆ: 28 ZWINNOŚĆ: 39 CZUJNOŚĆ: 43 WYTRZYMAŁOŚĆ: 30
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz