Na koniec... raczej na początek

Każdy z nas jest pi­sarzem i na­pisze tyl­ko jed­na idealną książkę. Co dzień tworzy no­wy roz­dział. Bo­hater przeżywa wiele przygód, spo­tyka set­ki osób. Ak­cja toczy się od poczęcia po samą śmierć. Ty decydujesz co dzieje się w trakcie.
Pięć Królestw to grupowy blog opowiadający historie pięciu narodów żyjących na pięknych terenach kontynentu Amazji. Dołączając wcielasz się w średniowiecznego mieszkańca tego tajemniczego świata. Przygoda czeka na każdym kroku.
Aby dołączyć musisz:
1) przeczytać regulamin
2) wysłać formularz
3) wysłać pierwsze opowiadanie
4) wstawić baner 5K w dowolnym miejscu
Więcej w zakładce Formularz.

12 sierpnia 2015

Od Itachiego - CD. Nastii

Byłem w kuchni i robiłem śniadanie dla Nestii. Ja sam wcześniej zjadłem i nie miałem nic do roboty, więc postanowiłem jej zrobić najpyszniejsze śniadanie. Nagle usłyszałem, że Nestii wstała więc zaniosłem jej świeże naleśniki z dżemem wiśniowym. Moja mam zawsze powtarzała, że dobre śniadanie to dobry dzień. Wyszedłem z kuchni i zobaczyłem zdziwioną kobietę. Położyłem jej naleśnik na stole razem z dżemem i powiedziałem:
- To dla ciebie. Musisz teraz jeść, żeby nabrać siły. - powiedziałem i poszedłem do stajni. Musiałem zająć się Killerem. Oba konie były w swoich boksach i cierpliwie czekały. Koń Nestii był lekko zdenerwowany. Podszedłem do drzwi boksu i wyjąłem marchewkę. Klacz z początku nie chciała podejść, więc powiedziałem:
- Nie musisz się martwić. Twoja pani czuje się już lepiej i pewnie niedługo do ciebie zejdzie. - klacz w końcu powoli podeszła i z ochotą zjadła smakołyk. Cieszyłem się, że już była trochę spokojniejsza. Usłyszałem, że mój koń się niecierpliwi wiec szybko do niego podszedłem i go pogłaskałem. No, ale jemu chodziło o soczystą marcheweczkę!
- A więc cieszysz się na widok marchewki... - powiedziałem do ogiera, a ten lekko prychnął.
Nagle usłyszałem, że ktoś schodzi po schodach do stajni. Gdy zobaczyłem, że to Nestia lekko się uśmiechnąłem i zacząłem czesać mojego konia. Dziewczyna podeszła do swojej klaczy i zaczęła ja głaskać. po chwili zapytałem:
- I jak się czujesz dzisiaj? - zapytałem nadal czesząc mojego konia.

< Nestia? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz