Na koniec... raczej na początek

Każdy z nas jest pi­sarzem i na­pisze tyl­ko jed­na idealną książkę. Co dzień tworzy no­wy roz­dział. Bo­hater przeżywa wiele przygód, spo­tyka set­ki osób. Ak­cja toczy się od poczęcia po samą śmierć. Ty decydujesz co dzieje się w trakcie.
Pięć Królestw to grupowy blog opowiadający historie pięciu narodów żyjących na pięknych terenach kontynentu Amazji. Dołączając wcielasz się w średniowiecznego mieszkańca tego tajemniczego świata. Przygoda czeka na każdym kroku.
Aby dołączyć musisz:
1) przeczytać regulamin
2) wysłać formularz
3) wysłać pierwsze opowiadanie
4) wstawić baner 5K w dowolnym miejscu
Więcej w zakładce Formularz.

10 sierpnia 2015

Od Nastii - CD. Itachiego

Nie byłam pewna, co do zamiarów czerwonookiego chłopaka. Przyglądał mi się co jakiś czas, ale nie byłam pewna po co. Spojrzałam się na Mystery, a ta parsknęła. Uśmiechnęłam się. Chłopak chyba to zauważył, ale pewna nie jestem. Przeszłam za zadem mojego konia i zbliżyłam się do karego ogiera, chłopaka. Na początku koń wściekle położył uszy po sobie, ale gdy tylko zobaczył, że to ja z zainteresowanie postawił uszy na sztroc.
-Mogę?- krzyknęłam do chłopaka.
Oszołomiony pokiwał głową na „tak”. Dotknęłam łopatki konia. Ten trącił mnie pyskiem domagając się smakołyków. Dałam mu kawałek marchewki i uśmiechnęłam. Kątem oka zerknęłam na chłopaka. Stał jak zaczarowany, po czym wolnym krokiem podszedł do mnie i swojego konia.
-On… Z natury jest no… Agresywny dla obcych. Jak ty to zrobiłaś?- zapytał.
Wbiłam wzrok w wodę i ciągle gładząc karego ogiera odparłam;
-Konie mi ufają, a ja ufam im.
Zazdrosna Mystery trąciła mnie pyskiem w plecy. Odwróciłam się do niej i z uśmiechem na twarzy pocałowałam ją w chrapy. Gdy ciemnowłosy chłopak podszedł do mnie z zamiarem przedstawienia się klacz stanęła przede mną uniemożliwiając chłopakowi choćby spojrzenie na mnie. Pokiwałam głową z dezaprobatą i kazałam jej stanąć obok mnie. Chociaż niechętnie, to wykonała polecenie.
-Snake Eyes.- odparł wyciągając rękę.
Przyjrzałam mu się uważnie. Nie zdradzałam mojego imienia, byle komu…
-Nastia…- szepnęłam i podałam mu dłoń.
Gdy się dotknęliśmy miałam wrażnie, że ręka Snake Eyes’a zwiotczała. Zabrałam moją rękę szybko i oparłam się o moją klacz.

[Itachi? Nie wiedziałam czy napisać Twoje imię czy pseudonim, ale wyszło, że pseudonim x D]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz