Na koniec... raczej na początek

Każdy z nas jest pi­sarzem i na­pisze tyl­ko jed­na idealną książkę. Co dzień tworzy no­wy roz­dział. Bo­hater przeżywa wiele przygód, spo­tyka set­ki osób. Ak­cja toczy się od poczęcia po samą śmierć. Ty decydujesz co dzieje się w trakcie.
Pięć Królestw to grupowy blog opowiadający historie pięciu narodów żyjących na pięknych terenach kontynentu Amazji. Dołączając wcielasz się w średniowiecznego mieszkańca tego tajemniczego świata. Przygoda czeka na każdym kroku.
Aby dołączyć musisz:
1) przeczytać regulamin
2) wysłać formularz
3) wysłać pierwsze opowiadanie
4) wstawić baner 5K w dowolnym miejscu
Więcej w zakładce Formularz.

13 sierpnia 2015

Od Margles

Tego dnia w zamku było na prawdę dużo pracy. Krople potu przecierałam brudną ręką, dzięki czemu wyglądałam jak potwór. Umyłam chyba wszystkie możliwe okna na pierwszym piętrze. Graniczyło to z cudem, ale dzięki temu dostałam parę groszy więcej. Cieszyłam się. Ostatnio rozmyślałam, czy nie wyremontować mojego starego domu. To była istna ruina, ale o tak atrakcyjną działkę było trudno. Dzięki świetnemu ulokowaniu nie miałam daleko do miasta i jednocześnie czułam spokój natury, jak na wsi. Kiedy wychodziłam z zamku było już kompletnie ciemno. Na niebie srebrzył się księżyc  i jego towarzyszki, gwiazdy. Robiło się też zimno. Wiatr gnał, niczym szybki ogier w galopie, a na ulicach nie było widać żywej duszy. Przynajmniej mi się tak wydawało. Idąc wąską uliczką nie czułam strachu. W końcu, co mogło mi się stać? Jak bardzo się myliłam. Dosłownie znikąd wyskoczył wysoki, umięśniony mężczyzna. W jego dużej dłoni lśniło ostrze noża. Wystraszyłam się. Nerwowo powtarzałam w duchu, że wyszedł się przewietrzyć i nic mi nie zrobi, jednak widząc jak kieruje się w moją stronę zamarłam w bezruchu. Rozejrzałam się dookoła, ale miasto już spało i nikt nie mógł mi pomóc. Zbir jednym ruchem wyrwał mi z dłoni sakiewkę z pieniędzmi i przystawił nóż do gardła. Byłam sparaliżowana strachem. Kiedy myślałam, że już po mnie, pojawił się zakapturzony mężczyzna. Ostatnim, co pamiętam były jego bordowe, mieniące się w ciemności oczy. Potem zemdlałam.

<Zefir?>

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie obrazisz się, jeśli będę odpisywała rzadziej, prawda? Dobre pisadło wymaga u mnie czasu. ;w;

    OdpowiedzUsuń