Na koniec... raczej na początek

Każdy z nas jest pi­sarzem i na­pisze tyl­ko jed­na idealną książkę. Co dzień tworzy no­wy roz­dział. Bo­hater przeżywa wiele przygód, spo­tyka set­ki osób. Ak­cja toczy się od poczęcia po samą śmierć. Ty decydujesz co dzieje się w trakcie.
Pięć Królestw to grupowy blog opowiadający historie pięciu narodów żyjących na pięknych terenach kontynentu Amazji. Dołączając wcielasz się w średniowiecznego mieszkańca tego tajemniczego świata. Przygoda czeka na każdym kroku.
Aby dołączyć musisz:
1) przeczytać regulamin
2) wysłać formularz
3) wysłać pierwsze opowiadanie
4) wstawić baner 5K w dowolnym miejscu
Więcej w zakładce Formularz.

1 września 2015

Od Keiry - CD. Nerona

- Mmm... Co ja potrafię, to jest moja sprawa - pokazałam mu język.
- Aha, czyli nic - zachichotał.
- Osz ty!
Odepchnęłam go magią i walnął o drzewo, uwięziły go pnącza do drzewa, stanęłam przed wierzgającym się chłopakiem, miecz wypadł z ręki, mocą odsunęłam go...  Wyczarowałam ognisty bicz i trzasnęłam nim o ziemię zostawiając na ziemi zwęglony ślad.
- Co o tym powiesz, proszę pana - trzasnęłam ponownie biczem.
- Ok, ok a teraz uwolnij mnie-powiedział.
Rozkazałam pnączom uwolnić go, spaliłam je.
- No a ty, co potrafisz? - spytałam nie chowając bicza.


?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz