Na koniec... raczej na początek

Każdy z nas jest pi­sarzem i na­pisze tyl­ko jed­na idealną książkę. Co dzień tworzy no­wy roz­dział. Bo­hater przeżywa wiele przygód, spo­tyka set­ki osób. Ak­cja toczy się od poczęcia po samą śmierć. Ty decydujesz co dzieje się w trakcie.
Pięć Królestw to grupowy blog opowiadający historie pięciu narodów żyjących na pięknych terenach kontynentu Amazji. Dołączając wcielasz się w średniowiecznego mieszkańca tego tajemniczego świata. Przygoda czeka na każdym kroku.
Aby dołączyć musisz:
1) przeczytać regulamin
2) wysłać formularz
3) wysłać pierwsze opowiadanie
4) wstawić baner 5K w dowolnym miejscu
Więcej w zakładce Formularz.

17 września 2015

WYNIKI TURNIEJU

Ogłaszam, że Pierwszy Turniej Pięciu Królestw dobiegł końca z następującymi wynikami. 
Serdecznie gratuluję zajęcia pierwszego miejsca 

Cirilli Riannon
(K. Armonii)

której opowiadanie dostało największą ilość punktów wynoszącą 46 głosów.
Drugie miejsca zajmuje Zefir Lazaro (K. Aire'a) z wynikiem 31 głosów.
Trzecie zaś ląduje do Elisabeth Black (K. Tierra'y) z 7 głosami.
~Nie wiem jak to możliwe, że na około 50 będących na blogu głosowało 80, ale dobra~

Nagrody zostały już dodane do waszych Przedmiotów. została również zaktualizowana zakładka "Turnieje". 

GRATULUJEMY WSZYSTKIM UCZETNIKOM
i zapraszamy na kolejne turnieje!

13 komentarzy:

  1. Gratuluję zarówno zwyciężczyni, jak i Elizabeth. To był zaszczyt stanąć z wami do walki -ukłon-
    Jak mówiłam - popularna to ja tu nie jestem, niemniej, dobrze się bawiłam przy pisaniu. Jak z resztą zawsze ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecież widać że zżera cię zazdrość ;P robisz dobrą minę do złej gry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Talon zawsze :D Tak naprawdę to teraz płacze w poduszkę i rzuca nożyczkami po ścianach :3

      Usuń
    2. ...No to tu żeś dowalił. XD A ja ciebie, Blan, też kocham XD
      Nieee, szczerze, nie mam nawet czego zazdrościć zwyciężczyni. Na zazdroszczę III Eli XDDDD

      Usuń
    3. Powiem, że nikt nie powinien tobie zazdrościć.Wygrała i co tego.Jeżeli nie podoba ci się opowiadanie Ciri to zachowaj swoją recenzje dla siebię

      Usuń
  3. Ej, Talon, ja serio nikogo nie prosiłam o głosy. Nie wiem, dlaczego wyszło tak, jak wyszło. Sama uważałam, że twoje opowiadanie powinni zająć 1 msc (głosowałabym, gdybym mogła :p) i jestem gotowa oddać swoje miejsce dla ciebie. Bo przecież nie chodzi o to, aby powstawały problemy, ale o dobrą zabawę ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciiiiichaj, Ciri, nie jestem taka jak moja postać, spokojnie XD
      Widocznie nikomu nie w smak to, że tak odbiegłam od poleceń (nikt nie lubi, jak coś się dzieje, no wiecie co? XD), może spokojny turniej jest o wiele lepszy dla większości.
      Spójrzmy prawdzie w oczy - każdy pretekst dobry, żeby coś maźnąć. XD

      Usuń
  4. Zaraz rozniesie się sieć spekulacji kto kogo przekupił żeby dostać głosy. Okaże się, że Talon przekupiła wszystkich, ale Elizabeth zapłaciła więcej, żeby dostać lepszą nagrodę. Jedyna niewinna pozostała Ciri, ale ludzie sami nie wiedzieli już co mają robić więc zagłosowali na nią, bo bali się obu stron wielkiego międzynarodowego konfliktu. Po której stronie by się nie opowiedzieli, ostateczni by zginęli. Wybrali najmniejsze zło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAK, OD RAZU XDD
      PRZEKUPIŁAM WSZYSTKICH, A I TAK MI NIE WYSZŁO, BO KTO BY ZAUFAŁ WARIATOWI. Porpzesłałam link do wszystkich na fejsie, z wiadomością 'Psssst! To wirus MLG B))))))) Nie wchodź w to."
      Ela się zakampiła i specjalnie napisała coś słabszego, aby miała najbardziej wartościową nagrodę. Jaki z tego morał? Miej wyjebane a będzie ci dane (za przeproszeniem). Ela, gratuluję dywersji. XD

      Usuń
    2. Tak było. Dokładnie :D
      Jesteś lamą, więc nawet oszustwo żeby przegrać ci nie wyszło :P Z tego wniosek że... wszyscy oszukują lepiej niż talon :D Nawet ja. Widzisz. ja nawet nie dotarłam do finału a dostałam lepszą nagrodę.
      Hahahaha! to się nazywa sztuka mącenia wody :) Ucz się mój młody uczniu a może kiedyś dorównasz swemu miszczowi.

      Usuń
    3. ... Daphne ma minusy w szkoleniu jeszcze przed startem, grabisz sobie XDDDD
      Wychodzi na to, że mogę wszystkich oszukiwać, że jestem miłą osóbką. Może jestem kosmitą? Bo nie umiem żyć po ludzku? Nie, nie zgadniesz, CZYM jestem XDD

      Usuń
  5. Nie, żebym chciała kogoś tu obrazić. Z góry przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehehehe. Właściwie to pisałam to opowiadanie byleby napisać. Nie zależało mi na 1 miejscu, ale skoro uważacie, że ja coś kręcę to...
    I dziękuję za gratulacje Talon'ie. XD Przynajmniej mam satysfakcję, że doszłam do finału. Poza tym to gratulacje Ciri! Jak również gratulacje Zefirze.

    ~Elisabeth

    OdpowiedzUsuń