Na koniec... raczej na początek

Każdy z nas jest pi­sarzem i na­pisze tyl­ko jed­na idealną książkę. Co dzień tworzy no­wy roz­dział. Bo­hater przeżywa wiele przygód, spo­tyka set­ki osób. Ak­cja toczy się od poczęcia po samą śmierć. Ty decydujesz co dzieje się w trakcie.
Pięć Królestw to grupowy blog opowiadający historie pięciu narodów żyjących na pięknych terenach kontynentu Amazji. Dołączając wcielasz się w średniowiecznego mieszkańca tego tajemniczego świata. Przygoda czeka na każdym kroku.
Aby dołączyć musisz:
1) przeczytać regulamin
2) wysłać formularz
3) wysłać pierwsze opowiadanie
4) wstawić baner 5K w dowolnym miejscu
Więcej w zakładce Formularz.

13 września 2015

Od Ramzesa - CD. Ashlyn

- Ashlyn... piękne imię,  idealnie do ciebie pasuje blondyneczko... - uśmiechnąłem się miło
- Ale na pewno nie pasuje do mojej osobowości. - burknęła
Przyjrzałem się ostatni raz temu sztyletowi po czym ostrożnie oddałem go właścicielce.
- Musisz na niego bardziej uważać, jest wart kupę forsy... - zwróciłem jej cenną uwagę
- Nie powtórzę już tego błędu... - odparła pewnie
- Co to byli w ogóle za kolesie, co? - przechyliłem lekko głowę w bok, patrząc na nią
- Piszesz o mnie książkę? - prychnęła
- No pomogłem ci, to chyba mam prawo o tym wiedzieć... - oparłem się plecami o pień klona. Obserwowałem ją uważnie, przyglądałem jej się. Spodobała mi się, w sumie było by to dziwne gdyby było inaczej. W końcu jestem romantykiem.
- Nie prosiłam o to... dała bym sobie radę... - patrzyła na mnie z wyższością
- Też tak myślę i właśnie to sobie najbardziej cenię w kobietach, samodzielność. Rzadko która posiada tą cechę... - pochwaliłem ją
Kobieta była zdziwiona moim dopowiedzeniem. Na pewno spodziewała się innej odpowiedzi która zawsze mocno frustruje płeć piękną...
- Może zechciała byś się napić ze mną jakiegoś drinka czy coś? - zaproponowałem
- Taa, żebyś mnie najpierw upił, a potem wykorzystał... już ja was znam... - przewróciła oczami
- Wcale do tego nie dążę ku twojemu wielkiemu rozczarowaniu ale jeżeli chcesz to nie mam nic przeciwko... - wyszczerzyłem się
- Nie próbuj się wymigiwać i tak już jesteś w pułapce...
- Chcę cię poznać a jeżeli się nie zgadzasz to wystarczy mi twoje niewerbalne towarzystwo... - wzruszyłem ramionami


Ashlyn?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz