Na koniec... raczej na początek

Każdy z nas jest pi­sarzem i na­pisze tyl­ko jed­na idealną książkę. Co dzień tworzy no­wy roz­dział. Bo­hater przeżywa wiele przygód, spo­tyka set­ki osób. Ak­cja toczy się od poczęcia po samą śmierć. Ty decydujesz co dzieje się w trakcie.
Pięć Królestw to grupowy blog opowiadający historie pięciu narodów żyjących na pięknych terenach kontynentu Amazji. Dołączając wcielasz się w średniowiecznego mieszkańca tego tajemniczego świata. Przygoda czeka na każdym kroku.
Aby dołączyć musisz:
1) przeczytać regulamin
2) wysłać formularz
3) wysłać pierwsze opowiadanie
4) wstawić baner 5K w dowolnym miejscu
Więcej w zakładce Formularz.

10 września 2015

Od Elisabeth - CD. Anthony'ego

Obrzuciłam chłopaka niepewnym spojrzeniem. Powoli pokiwałam głową i spojrzałam na Anthony'ego. W pewnym momencie nasze spojrzenia skrzyżowały się i spojrzeliśmy sobie w oczy. Nie przerywając tego kontaktu, mimo woli, spytałam:
- Co zamierzasz dzisiaj robić? Wydaje mi się, że możesz już spróbować wstać, a jeżeli tak, to możemy wyjść do parku na spacer.
Chłopak popatrzył na mnie z zaciekawieniem, a uśmiech nie spełzał z jego twarzy. Zastanowił się, aż wreszcie powiedział:
-Jeżeli mi pozwolisz Pani, to chciałbym zobaczyć mojego konia - oświadczył i oparł się na łokciach pół - leżąc, pół - siedząc. Spróbowałam się uśmiechnąć, lecz wyszedł mi z tego jakiś nieokreślony wyraz twarzy, więc powiedziałam po prostu:
-Jasne, to da się zrobić.
Powoli pomogłam mu wstać. Chłopak ledwo trzymał się na nogach, jednak gdy zrobił parę kroków poczuł się pewniej i wyprostował się. Był nieco wyższy ode mnie. Otworzyłam drzwi i powoli zaczęliśmy schodzić schodek za schodkiem. Po kilku minutach byliśmy u podnóża schodów. Nagle Anthony zachwiał się i złapał się mnie za ramię. Jego dłonie były ciepłe i wielkie. Ta chwila była dla mnie wiecznością. Wtem chłopak puścił mnie i wszystko wróciło do normy. Jedyne co pozostało to rumieniec, który wypełzł mi na policzki. Szliśmy dalej w milczeniu. Powietrze było ciepłe, ale nie gorące. Wprost idealna pogoda na spacer. Po chwili byliśmy w stajni. Już słyszałam rżenie Crystal. Gdy otworzyłam drzwi pierwszym, co ujrzałam był brak większości koni - księżniczka pewnie znowu wyruszyła do innego Królestwa. Chłopak powoli podszedł do boksu, w którym stał ten sam ogier, na którym go przywiozłam. Koń parsknął i potrząsnął łbem.

Anthony? Wybacz, że takie krótkie i mało szczegółów. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz