Na koniec... raczej na początek

Każdy z nas jest pi­sarzem i na­pisze tyl­ko jed­na idealną książkę. Co dzień tworzy no­wy roz­dział. Bo­hater przeżywa wiele przygód, spo­tyka set­ki osób. Ak­cja toczy się od poczęcia po samą śmierć. Ty decydujesz co dzieje się w trakcie.
Pięć Królestw to grupowy blog opowiadający historie pięciu narodów żyjących na pięknych terenach kontynentu Amazji. Dołączając wcielasz się w średniowiecznego mieszkańca tego tajemniczego świata. Przygoda czeka na każdym kroku.
Aby dołączyć musisz:
1) przeczytać regulamin
2) wysłać formularz
3) wysłać pierwsze opowiadanie
4) wstawić baner 5K w dowolnym miejscu
Więcej w zakładce Formularz.

20 września 2015

Od Nerona - CD. Sygny

Gdy Sygna czmychnęła do swojego pokoju, Ramzes jeszcze długo po tym patrzył na drzwi za którymi ona zniknęła co mnie zadziwiło. Co zaszło przez tą minutę gdy mnie nie było? Widziałem jedynie końcówkę tego dziwnego incydentu...
- Żyjesz? - szturchnąłem brata łokciem
- Tak... - przeciągnął i wrócił do rzeczywistości. Obrócił się na pięcie i ruszył w stronę salonu po czym runął na sofę, układając się na niej wygodnie. Ja usiadłem na fotelu i zacząłem czytać codzienną gazetę informacyjną o wszystkich królestwach.
- Wiesz co braciszku? - rzekł po chwili Ramzes
- Hę? - mruknąłem nie odrywając wzroku od ciemnych liter tekstu
- Ta Sygna ma całkiem fajne ciałko - rzekł rozmarzony
Uniosłem brew i spojrzałem na niego jadowitym wzrokiem.
- Dopiero mówiłeś że to nie twój gust  prychnąłem
- No wiesz, każda kobieta coś w sobie ma, jest ich tyle na świecie że nie wiadomo którą wybrać, która to ta jedyna. Eh ale po stracie Anastasi na razie nie zamierzam się z nikim na poważnie wiązać...  teraz będę ostrożniejszy w wyborze... - westchnął cicho
- Przecież nie każda kobieta jest taka jak ona, nie każda chcę cie wykorzystać... - mruknąłem
- Możemy zakończyć już temat tej suki? - warknął pod nosem
- Ale to ty zacząłeś... - zmarszczyłem brwi
- Nienawidzę jej a zarazem kocham i nie mogę o niej zapomnieć. To mnie psychicznie wykańcza... - jęknął zrozpaczony
- Wódka leczy rany, wieczorem się zabawimy, co ty na to? - zaśmiałem się
- Czemu nie, zawsze masz świetne pomysły! - przesłał mi szyderczy uśmiech
Wstałem leniwie z fotela i wyszedłem przed dom. Miałem ochotę się przejść i porozmyślać. Zapaliłem sobie cygaro, idąc przez oświetlone pochodniami uliczki miasta. Nagle moją uwagę przykuła czerwona róża wśród cierni która znajdowała się na terenie domostwa jednego z mieszkańców naszego królestwa Fueg'o. Światła były pogaszone, więc pomyślałem że ukradkiem ją urwę, sobie wezmę i nikt mnie nie rozpozna. Przeszedłem sprawnie przez niewielką bramkę i po chwili miałem już ów krwawo- czerwony kwiat w dłoni. Nagle usłyszałem warknięcie psa, zaczął szczekać. Zerwałem się do biegu i zahaczyłem koszulką o ostry pręt bramki. Pies zdążył ugryźć mi już nogę a właściciel domostwa wyszedł i wymachiwał mieczem w moją stronę. Rozdarłem bluzkę i spadłem twardo na zimny beton. Powtórnie zerwałem się do biegu, kryjąc się w wąskiej, ciemnej uliczce. Dyszałem ciężko, moja noga mocno krwawiła. Wróciłem pomału do domu. Wpadłem do łazienki i obwiązałem sobie niewielką ranę bandażem. Ściągnąłem spocone, brudne, poszarpane ubrania i ubrałem nowe, czyste. Na szczęście róży nic się nie stało. Ruszyłem na górę, po schodach, po czym zapukałem do pokoju naszej współlokatorki.
- Proszę... - usłyszałem jej melodyjny głos
Wszedłem ostrożnie, pewnym krokiem. Kobieta siedziała na łóżku, patrząc na mnie z zaciekawieniem. Usiadłem obok niej, wyciągając zza pleców owy kwiat.
- Dla mnie? - uniosła pytająco brew
- Tak... - szepnąłem cicho, z lekkim uśmiechem
Sygna wzięła delikatnie kwiat z mojej dłoni, przyglądając mu się uważnie. Po chwili Jej ciepły wzrok, przeszedł na mój profil, na co w odpowiedzi zrobiłem się cały czerwony. Zaczął męczyć mnie stres, niewielkie krople potu zaczęły pojawiać się na mojej skórze. Zamilkłem, wbijając wzrok w podłogę. W moim gardle siedziała ogromna gula która uniemożliwiała mi mówienie, a dłonie zaczęły swój niespokojny taniec. Co mnie podkusiło by wyznawać jej dziś miłość? Postanowiłem się wycofać ...  
- Coś się stało? - spytała po chwili
- Bo ja ...  wiesz ...  chciałem ci tylko powiedzieć...  że...  - zacząłem ale nagle do pokoju wpadł uradowany Ramzes jak nigdy dotąd.
- Chodźcie na dwór! Spadające gwiazdy na niebie! - wrzasnął.


Sygna? xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz