Na koniec... raczej na początek

Każdy z nas jest pi­sarzem i na­pisze tyl­ko jed­na idealną książkę. Co dzień tworzy no­wy roz­dział. Bo­hater przeżywa wiele przygód, spo­tyka set­ki osób. Ak­cja toczy się od poczęcia po samą śmierć. Ty decydujesz co dzieje się w trakcie.
Pięć Królestw to grupowy blog opowiadający historie pięciu narodów żyjących na pięknych terenach kontynentu Amazji. Dołączając wcielasz się w średniowiecznego mieszkańca tego tajemniczego świata. Przygoda czeka na każdym kroku.
Aby dołączyć musisz:
1) przeczytać regulamin
2) wysłać formularz
3) wysłać pierwsze opowiadanie
4) wstawić baner 5K w dowolnym miejscu
Więcej w zakładce Formularz.

12 października 2015

Od Sygny - CD. Nerona

- Ymm ... - mruknęłam trochę spłoszona, odsuwając się nieco od Ramzesa. Tak oto znalazłam się w obcym domu pomiędzy dwoma starszymi chłopakami, rywalizującymi o mnie jak psy o kawałek świeżej szynki. Stałam na środku zmieszana, widząc jak obaj czekają z niecierpliwością na moją reakcję.
- Skoro oboje chcecie się z kimś dzisiaj upić, to może spędzicie tę noc w swoim wzajemnym towarzystwie? - wysiliłam się na nieco uszczypliwy żart, dla rozładowania tej napiętej do granic możliwości atmosfery, jednak na niewiele się to zdało. W pokoju dalej panowała cisza pełna oczekiwania cisza, przytłaczając mnie jeszcze bardziej.
- Ejj, chłopacy - powiedziałam w końcu. - Moja umowa z Neronem nie obejmowała zapewniania romantycznego towarzystwa żadnemu z was. Radzę wam obu nieco ochłonąć, ewentualnie złożyć wizytę w domu uciech. Ja tu tylko gotuje i mieszkam. Zresztą też tymczasowo.
Żaden z braci nie wyglądał na zadowolonego z mojej odpowiedzi. Nero był wściekły, pewnie dlatego, że Ramzes mu popsuł plany, a ten z kolei wyglądał na nieprzyzwyczajonego do odmowy ze strony dziewczyny, a jego mimika wyrażała urażoną dumę i pewność siebie. Postanowiłam jednak nie mieszać się w ich kłótnie, które pewnie tylko by się zaostrzyły, gdybym któremuś uległa. Nie. Niech załatwiają swoje porachunki między sobą.
- A teraz, jeśli pozwolicie - ponownie przerwałam niezmąconą niczym ciszę w izbie. - Pójdę już spać. Sama. I żeby było dla wszytkich jasne, nie życzę sobie niczyich nocnych wizyt. Dobranoc.
Starałam się mówić najbardziej pewnym tonem, na jaki było mnie stać, choć koniec końcem nie wiem jak mi to wyszło. Wiem tylko, że współlokatorzy pokiwali z niechęcią głowami na znak, iż przyjęli moją decyzję do wiadomości. Obróciłam się więc na pięcie, po czym czmychnęłam po schodach na górę, weszłam do swojego pokoju i zamknęłam drzwi. Nie wiem, co się później działo na dole, ledwo co położyłam się na łożu, a powieki same się zamknęły, zatapiając mnie w głębokim śnie.

<Ramzes? Neron?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz