Na koniec... raczej na początek

Każdy z nas jest pi­sarzem i na­pisze tyl­ko jed­na idealną książkę. Co dzień tworzy no­wy roz­dział. Bo­hater przeżywa wiele przygód, spo­tyka set­ki osób. Ak­cja toczy się od poczęcia po samą śmierć. Ty decydujesz co dzieje się w trakcie.
Pięć Królestw to grupowy blog opowiadający historie pięciu narodów żyjących na pięknych terenach kontynentu Amazji. Dołączając wcielasz się w średniowiecznego mieszkańca tego tajemniczego świata. Przygoda czeka na każdym kroku.
Aby dołączyć musisz:
1) przeczytać regulamin
2) wysłać formularz
3) wysłać pierwsze opowiadanie
4) wstawić baner 5K w dowolnym miejscu
Więcej w zakładce Formularz.

14 maja 2016

Materia Liberia

Dane Personalne
Imię i Nazwisko: Materia Liberia
Data urodzenia: 22 kwietnia
Wiek: 45 lat
Stanowisko: Władczyni
Płeć: Kobieta
Królestwo: Teirra
Aparycja
Kolor oczu: brązowy
Kolor włosów: czarno-brązowy
Wzrost: 160cm
Znaki szczególne: Pierwszym, na co ludzie zwracają uwagę widząc mnie, są chyba włosy. Ludzie lubią patrzeć na długie i zdrowe włosy, to ich wspólna cecha. 
Opis fizyczny: Nie można powiedzieć, że jestem wysoka, jednak na pewno zgrabna. Ciemne włosy zostawione są na codzień same sobie, dopóki nie przeszkadzają mi pełnić swoich obowiązków. Staram się zachowywać spokojn i poważny wyraz twarzy inni mówią jednak, że wprost bije ze mnie matczyna troska. I może faktycznie tak jest. Mój uśmiech widują tylko dzieci.
Ubieram się prosto, choć elegancko, jak przystało na członka i obecnie głowę rodziny królewskiej. Suknie z lekkiej tkaniny idealnie nadają się na upalne i duszne dnie w Królestwie Tierr'y.
Informacje fabularne
Rodzina: 
mąż - Albus Liberia †
najstarszy syn - Primus (28 lat)
najstarsza córka -  Visia (26 lat)
Cel: Chcę, by moje dzieci okazały się godnymi następcami tronu. By za mojego i ich życia Tierra była silna i niewzruszona jak las, który porasta jej tereny.
Historia: Urodziłam się jako szlachcianka i już od dziecka wiedziałam, że moim jedynym przeznaczeniem jest wyjście za maż i rodzenie dzieci. Nie było to do końca to o czym marzyłam, ale co mogłam zrobić? Tak w końcu wygląda życie. Na moje nieszczęście, na żonę wybrał mnie jeden z młodszych synów ówczesnego władcy, wciąż jednak dwadzieścia lat ode mnie starszy. Nie miał żadnych możliwości na wstąpienie na tron, a jednak ostatecznie został królem ze mną u swego boku.
Czy byłam szczęśliwa? A czy ktokolwiek w takiej sytuacji byłby szczęśliwy? Ale to nie miało znaczenia. Wykonywałam swoje obowiązki - rodziłam dzieci.
Jak zmarł Król? To jedna z tych niewyjaśnionych tragedii, które cieszą wszystkich wokół.
Opis osobowości: Jestem silna. Nikt nie powie, że jestem przestraszoną, uległą kobietą która będzie na każde skinienie mężczyzny. Mam swoją dumę i swoje zasady. Niektórzy mogą mówić, że jestem zimna lub oschła, jednak ci którzy się dla mnie liczą wiedzą, jak ciepła i nadopiekuńcza potrafię być.
Jako głowa królestwa staram się zawsze mieć nad wszystkim piecze, do swoich obowiązków podchodząc z powagą i pełnym skupieniem. Staram się nikogo z góry nie osądzać. Wierzę, że każdy powinien mień możliwość bezpiecznej spowiedzi i to staram się dać od siebie poddanym.
Umiejętności, zainteresowania
Hobby: Kiedyś lubiłam śpiewać. Teraz słucham jak śpiewają inni. Uwielbiam bawić się z dziećmi, opiekować się nimi.
Mocne strony: bardzo dobra w kontaktach z dziećmi, opanowana, 
Słabe strony: czasem zbyt zdystansowana, nadopiekuńcza, łatwo przywiązuje się do ludzi
Umiejętności fizyczne: pielęgnacja roślin, 
Umiejętności magiczne: dotykiem uzdrawia i pobudza do wzrostu rośliny
Umiejętności intelektualne: czytanie i pisanie, zalążki umiejętności taktycznych, 

Autor: POSTAĆ JEST NPC (niegrywalna)
SIŁA: ∞ SZYBKOŚĆ: ∞ ZWINNOŚĆ: ∞  CZUJNOŚĆ: ∞  WYTRZYMAŁOŚĆ:

1 komentarz:

  1. Posłowie:
    » z postacią nie można pisać opowiadań, jednak można a nawet trzeba uwzględniać jej obecność w swoich historiach
    » Materia ma więcej niż dwójkę dzieci, więc... stanowisko księżniczek i książąt jest tutaj wolne. (wszystkie dzieci Materii mają imiona od łacińskich słów.. proszę mieć to na względzie)
    » ewentualny przyszły administrator Królestwa Tierry musi zaliczać się grona rodziny Materii. Może być jedno z dwójki najstarszych dzieci. Mamy już dość zgonów wśród rodów królewskich na tym blogu.

    OdpowiedzUsuń